REZEKI DIBULAN PUASA

1:28 PM



alhamdulillah wala ilahaillallah.. Allahuakbar...
maha suci ALLAH.. tuhan sekalian alam yang telah menciptakan bumi dan sekalian alam berserta isinya.. Yang memberi rahmat dan kasih sayang nya.. menaungi setiap insan yang sentiasa mengabdikan diri kepada-NYA.. Alhamdulillah.. macam2 perkara yang banyak buat aku gembira pada minggu ini... walaupun, biasa2 je.. tapi cukup bermakna buat aku....


Mesti yang ramai sudah mengetahui bahawa sekarang adalah musim cuti bagi semua pelajar yang menuntut di peringkat ijazah..Setelah selesai peperiksaan akhir.. Dan sidang tersebut akan tertutup.. So.. kalo tengok pic diatas, uh adalah subjek2 yang aku ambil pada semester kedua hari tu.. Btw, result pada semester aku cukup mengecewakan... Yelah.. Baru masuk Uni, excited lebih pulak sampai lupa dan tak pandai nak bahagikan masa untuk belajar.. Disebabkan aku telah gagal satu subjek pada semester lalu, untuk semester kedua ni, aku bertekad untuk lebih berusaha untuk capai DEAN LIST... Bukan senang sebenarnya.. tetapi yang lebih aku harapkan adalah peningkatan keputusan akademik aku.. In Shaa ALLAH.. thanx kepada sahabat2 yang mendoakan naim..Hanya ALLAH yang mampu membalas jasa baik korang.. Dan setakat ni hanya keputusan Provosional yang telah dikeluarkan.. ALhamdulillah.. Kesemua subjek aku LULUS...
alhamdulillah.. Gembira sangat !!


hah.. pasti ramai yang dah tau ni nak cakap pasal ape?
hahaha.. Alhamdulillah.. 1st time aku berjaya cashout 8share..
walau pun sedikit, tapi.. okey la jugak.. lepas nak topup fon...
Syukur.. selain itu, naim ade jugak menang segmen n Giveaway.. jadilah.. menang uh tak terlalu berharap.. yang penting, silaturrahim antara blogger itu terjalin... :)

sedikit pesanan :
Dalam apa jua yang kita inginkan, jangan sesekali pernah rasa malas atau berputus asa selepas kegagalan.. Kerana nasib kita boleh diubah.. yang penting, kita ke USAHA dengan gigih, BERTAWAKAL kepada ALLAH, dan BERDOA... kerana hanya ALLAH yang mampu memberi segalanya.. ALLAH itu maha pemurah..


You Might Also Like

4 Sweet Smile

  1. alhamdulillah, rezeki tu, study smart yer adik... semoga terus berjaya...In Shaa Allah, kakak doakan...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, murah rezeki naim bulan puasa ni.. =)

    ReplyDelete
  3. Murah rezeki bulan puasa ni kan :) tahniah!

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI