SELAMI ISI HATI NEWBIE

1:14 PM

dalam kesibukan warga malaysia berkempen untuk pilihan rayan ke-13 ni... aku un turut serta dalam mengambil tahu akan berita2 semasa akan politik malaysia yang tak tahu akan kesudahannya.. apa2pun kita doakan agar segalanya berjalan dengan lancar dan MALAYSIA berada dibawah pimpinan yang lebih baik...

So.. terjumpa la blog yang awesome ni...
tapi bukan jumpa blog je, entri dye un.. terbaik...
dalam PRU-13 dok mencari kesalahan orang... memaki hamun sana sini...menfitnah sana sini.. blogger ni bangkit meluahkan perasaannye..perh!! siyez.. aku takot kalo2 aku la blogger dimaksdohkan beliau...

Btw, tajuk entri dye sangat simple..
tapi.. isinya.. wah.. terbaik.... betoi jugak..
even kita dah jadi blogger hebat or femes mestilah rajin2 beramah mesra dengan newbie... agar mereka juga dapat belajar daripada blogger2 yang hebat..

then, ade juga disebuat mengenai blogger pilih kasih..
yang ini, aku tak berapa tau sangat coz aku join segmen contest sume adalah untuk kawan dengan lebih ramai blogger.. tidak pernah mengharapkan hadiah sangat... just btoi jugak ape yang blogger ni kata mang ada segelinti blogger yang pilih kasih dalam pemilihan pemenang...
ape2pun korang masuk la blog ni..
selamai hati dan perasaan blogger ni..
fahami lah mereka yang newbie ni.. kerana aku juga newbie..
aku lelaki..so... aku tak kesah sangat korang nak sombong ke ape.. tetapi, hidup ni.. tidak selalunya akan berpihak kepada kita sahaja...

So.. nak tau lebih lanjut ape luahan blogger ni...
klik SINI
p/s : kalo saya blogger antara blogger yang sombong mohon diberi teguran agar saya bisa perbaiki diri saya ke arah lebih baek.. 

You Might Also Like

2 Sweet Smile

  1. selama 4 tahun akak jadi blogger ni dik.. dunia blog bagi akak memang ada yg meng kasta kan sampai sekarang tapi segelintir jer. Samada blog tu blog popular, blogger tu org popular.. memang kita akan nampak pilih kasih & pilih bulu kat situ. contoh walau kita selalu berkomen di blog popular ni ada segelintir blogger popular ni dia akan jenguk rakan2 yg ada nama setanding dgn dia jer.. tak kira la samada blog tu popular atau blogger tu di kalangan org yg popular.. kat FB twitter pun kita blh nampak jelas kasta2 tersebut.. bila mereka sering berbalas komen.. walhal kita yg selalu berkomen di status dorang susah sangat dorang nak tinggal komen kat status kita. Akak just tengok fenomena ni tanpa ada rasa apa2. bagi akak.. dorang bkn tengok berapa lama & matang blog tu tapi dorang hanya suka pada blog @ blogger yang popular. mungkin atas kepentingan peribadi.. takpe dik.. biar lambat kita nak naik, tapi kita naik dengan usaha sendiri. macam akak walau 4 tahun berblog, blog akak cuma di takat yg biasa2 jer.. tapi at least akak enjoy dengan blog akak & akak blh tulis apa akak suka dah cukup baik. Dorang nak kasta meng kasta ni.. lantak la. Gunung lagi boleh di rata ni kan pula popular.. bila2 je boleh jatuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi kak.. saya setuju...
      lagipun, blogging ni bkn la tujuan utk mencari populariti..
      kadang2 hanya mengisi masa lapang..
      just kesian jugak pada newbie yang tak dilayan sama rata...
      ape pun.. kite happy blogging..
      btoikan niat kita sebelom nak jadi blogger.. :)

      Delete

KOMEN DI SINI