GEMBIRA ATAU SEDIH ?

12:49 PM


hai korang2 semua... erm.. setelah sekian lama tak update blog.. al-maklumlah peperiksaan semester 2 bakal bermula tak lama lagi.. aku kene la fokus lebih sebab nak upgrade pointer semester lepas yang agak2 menyedihkan dan memilukan.. sob3.. :'( *lap hingus..
so.. korang tolong doakan kejayaan aku ye.. 

So, entri kali ini aku nak share ckit adalah berkenaan kegembiraan dan kesuka hatian aku membelikan teddy kat atas tu kat seorang blogger ni.. kui3x... actually, aku dah lama teringin nak belikan teddy untuk kawan gegurl yang aku ada.. tapi, tak de sorang pernah request nak teddy.. So.. kebetulan aku dok tweet2 nan sorang blogger ni.... then, godek2 la blog die dan nampak la beliau terlalu inginkan teddy ni... So.. aku sindi suka jugak tengok teddy ni.. oh ye.. nama teddy ni RILAKKUMA...
so.. dengan selamba aku tanya kat blogger tersebut dan offer untuk belikan kat die.. entah kenapa aku rasa nak belikan untuk die... ade udang disebalik batu?? haha.. takdelah.. aku tak kisah membelikan sesuatu yang boleh membuatkan kawan bahagia dan akan gembira selalu... So.. menanti teddy ni sampai ke rumah beliau.. 
So.. itu jela nak citer.. borink an?tak pe lah...
ape22pun thanks sudi membaca.. kih3x.. papai...

You Might Also Like

9 Sweet Smile

  1. Replies
    1. nk jugak?? in shaa ALLAH... kalo dipertemukan.. boleh kot.. =D

      Delete
  2. Wahh untunglah girl tu :) baik lah kamu ni..pemurah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh la.. untng.. orang pertama menerima pemberian bear dari tite.. =D

      Delete
  3. ahahaha . habisla nanti blog ni kena serbu . sebab semua orang nak bear jgak , hohoohooo :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak.. jangan la camtu... in shaa ALLAH.. kalo ade rezki, maybe bleh wt GA or segmen untuk menang teddy cmni.. tp.. xde lah y 1.0 meter ni ye.. kui3x... (nasib x mention blogger uh sapa..) kalo x abes dye kene serang.. kui3x...

      Delete
  4. macam besar jer...
    cuddly..
    buat punching bag pun okay nie? huhuhu

    ReplyDelete
  5. wah best nyer..nak jugak..huhuk..hehe..tahniah yg dapat tu..hee..ada udang sebalik mee baru sedap sikit nak makan..hehe..(^_^)

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI