BLOGGING SAMPAI LEBAM

8:43 PM


KLIK sini, sini, dan sini dlu ea... pliz3... SAYANG KORANG!!
oh yeah... dalam kesibukan untuk menghadapi final exam bagi semester 2 di USM, aku masih lagi aktif berblogging... 
teruk? pemalas?hehe...
actually, aku bukan la pemalas, aku akan study bila mood aku betoi2 ade.. baru lah best nak study.. apey yang dibaca difaham boleh lekat sampai bila2.. in shaa ALLAH.. aku pun dah berazam untuk dapat Dean-list bagi semester 2 ni... nak tengok mak menangis sebab aku dapat result bagus.. tak nak macam semester lepas... mak menangis sebab result aku teruk.. dah tak nak tengok macam tu lagi.. so.. aku akan usaha lebih keras dan korang tolong la doakan kejayaan aku dan kawan2 aku yang lain au.. ok?? =D



SO.. nak bagi tau aku dah beli broadband YES 4G.. yoyohohoh...(suka jap).. bukan ape, aku rasa sebagai blogger yang baru nak tegar perlu ada broadband ini untuk aku mudah access internet dimana saja... dan aku boleh guna untuk kegunaan study aku..
nak harap wifi USM ni.. abes segala jenis web nak diblock nye.. geram..!! kadang2 aku tak boleh nak masuk certain2 blog sebab kene block oleh wifi USM... sedeyh wooo.. :'( sob3.. 
ape2pun.. pasni dah boleh blogging sampai lebam...
tapi tak nak la jadi cam pakcik at atas uh..
okey.. uh saja..
papai... =D


You Might Also Like

3 Sweet Smile

  1. huhu..semoga berjaya..wah bestnyer ada broadbnd ptut rajin on9..hehe..rajin2 jgak tapi perlu sama rata..tapi kalo bleh lbihkan peljran..pe2 pon selmt berlogger smpai takda mata..haha..(^_^)

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI