BUKAN SEKADAR CINTA..

10:01 AM



ehem3... ape yang korang tgok uh?? jgn tgok lame2.. dah berpunya okey.. kih3..herm.. asenye.. ape yang eden nak citer ye kali ni??
tengok tajuk macam best bukan??hehehehe... bkn nak citer pasal kisah cinta awok ye.. ini kisah 
cinta, kawan, dan sahabat...
nampak tak indahnye disitu.. kih3...

Kisah ini bermula diantara aku dan "DIA" dan "dia"..
sapekah "DIA"?? hehehee..
"DIA"lah insan yang pernah memenuhi hatiku sebelom ini.. 
mengenal erti cinta sebenar..mendalami makna kasih dan sayang...
mempraktikkn rasa indah dan bahagia dalam hidup...
namun itulah.. setiap ape yang berlaku ade hikmahnye..
ape pun, kehidupan perlu diteruskan... tidak semestinye tanpa tiada lagi lafaz sayang, tiada lagi kata cinta,
aku masih bersama "DIA"..bersama macam mana??
sebagai SAHABAT kerana aku sayang "DIA" kerana ALLAH...
dan dari kisah ini lah ku mengenal seorang lagi iaitu "dia"...
"dia" ini merupakan kawan baek kepada "DIA"... dan secara tidak sengaja aku turut mengenali si "dia" ini..

 (kenal je..xde cinta2 ea)

"dia" ni lah antara kawan yang terbaik bagi aku...
"dia" ini sporting orang nye, dan agak2 menggila...
kenapa?? sebab dye mang gila... wakakakaka...
"dia" juga dikenali dengan panggilan DUCK..(ak sindi yg bg)
kenapa?? "dia" ni suke wat muka duck face.. coz uh la dpt glaran uh.. tahniah diucapkan... hehhehee...
"DIA" dan "dia" dan aku ...
kami adalah sahabat...
kamai adalah kawan...
even tidak pernah bersemuka...
bicara dari mata ke mata...
membuktikan dengan perilaku...
hakikatnye, segala nye bisa terjadi...
masing2 blaja jauh nun diufuk selatan dan timur....
namun... PERSAHABATAN tidak akan pernah putus...

SAHABAT SELAMANYA <3
kau ada dikala ku suka,
Dikala ku duka,
setiap tangisan dan juga ketawa,
Kau ada dikala ku perlu,
setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh,

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendenga kisah,
Pahit Manis Hidup..kuu.....

najwa latif-sahabat...

You Might Also Like

1 Sweet Smile

  1. hahahah... cam novel sha dan shah karya sha ibrahim.. baca x?? ngee~~ apa2 un smga persahabatn kalian kekal :) insyaAllah ^_^

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI