Segmen Wedding Doodle Mij

7:05 PM

hai semua.. okey.. disebabkan segmen ni perlukan sedikit penceritaan aku cerita la sikit.. walau pun tak tau nak citer, tapi aku akn citer la sikit..
1) ketika perkahwinan abg aku, abang aku dibawa berarak menggunakan "tanggak" yang mana merupakan tradisi orang negeri sembilan.. ketika itu, ape yang dikhuatiri oleh ibu aku adalah 
" tak patah ke tanggak uh nanti.. coz abg aku berat" haha..

2) kebiasaan nya kalo pergi rumah orang kawen mestilah dapat goodie beg an.. sebagai buah tangan.. baru2 ni, ade sebuah rumah uh bagi kotak kismis besar tanpa ade beg un.. just make it simple ..

3) ade sebuah majlis perkahwinan baru2 ni menyediakan hidangan ayam golek.. perk!! mang terbaik habaq ang...

4) aku skunk suka tengok fotografer wedding dorang sebab nak tau skill2 fotografi.. hehe.. 

5) ade satu kenduri kawen ni just simple tak de pelamin un.. takde khemah banyak. di situ dah mnunjukkan bahawa perkahwinan tidak perlu terlalu grand2.. sgt.. =D

answer: MERAH JAMBU SANGAT MESRA ALAM KERANA DOODLE DIE UN MESRA ALAM.. hehe..
KLIK BANNER KALO KORANG NK JOIN !!!

You Might Also Like

1 Sweet Smile

  1. tanggak??menarik je..selalu sultan2 dulu yang naik benda tu..hehehe..mcm best plak kalau dpt naik benda tu..

    terima kasih join

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI