#3Review Suka Suki

9:21 PM



hai kawan2 semua.. *lambai2 tangan
alhamdulillah.. harini telah selesai paper teknologi elektronik yang mana merupakan subjek wajib bagi kos aku sem ni..
But, still okey when i answer the question.. alhamdulillah...trimas pada sapa2 yang mendoakan saya dan sahabat2 saya yang lain untuk peperiksaan akhir ini..
So.. ade last paper... iaitu the toughest paper in my course that is MASS BALANCE... so.. for those yang minat chemical engineering and bakal memasuki course tersebut, MASS BALANCE ni merupakan subjek wajib bagi semua chemical engineering course..
So.. hope kawan2 dapat doakan saya...

Btw, berbalik pada tajuk diatas.. 
so.. semasa tengah seronok jenguk2 segmen dan giveaway, terjumpa sebuah blog yang menjadi sponsor untuk sebuah giveaway... yang menarik hati aku bile tengok blog ni adalah die punya header uh.. comeyl rite? susuan widget un agak2 kemas.. ape2pun... jom la kite kenal2 dengan blogger ni.. dan blog ni baru sahaja berusia setahun rasanya kerana blogger ni baru mule pada bulan 6 tahun lepas... so.. JOM ramai2 pakat serbua dan follow2 la beliau okey..
sekian.. wassalam..

You Might Also Like

0 Sweet Smile

KOMEN DI SINI