KECIK-KECIK DAH PANDAI

1:48 PM



ala tomey2... kih3x..
hah.. comeyl tak baby at atas uh??
tipu kalo korang cakap tak comeyl..hehehe..

Btw, nak story sikit.. ini la anak sedara aku yang pertama..
nama dye? erm... MOHAMAD DARWIS ZAFRAN..
so.. sekarang ni.. aku dah jadi pakcik..
dengan panggilan PAK LANG... yelah.. aku kan anak nombor 3.. mestila jadi pak lang.. kih3x..

So... ape yang menarik dengan anak buah aku yang 1st ni, die ni sangat la cerdik.. baru beberapa hari dh pandai ank pegang botol susu sendiri.. ish3x.. uh la an.. budak2 zaman sekarang cepat belajar... ape2 un.. semoga cepat2 besar.. teman atok dan nenek nanti..
k lah. itu saja tok entri kali ini..
wassalam...


nenek menangis sebab kene tinggalkan cucunya.. hehe..
cucu nya di nogori sombilan..


seronok dapat hisap botol uh..walau pun dah abes air..


tak tau la muka happy ke sedih..
maklumlah.. atok dan nenek dari perak datang..
hehehehe..




You Might Also Like

4 Sweet Smile

KOMEN DI SINI

AS-SOHABAH

Like Me !!

Instagram