RESULT SPM TELAH DIUMUMKAN

1:23 PM



ehem3... hah... ape kabar semua sahabat-sahabat blogger sekalian?
sihat kah?? (dikhususkan buat adik2 lepasan SPM)
apa2 pun semoga korang sentiasa sihat.. ALHAMDULILLAH...
hah.. ape hot news harini?? ape lagi an.. kalo bukan tentang..

KEPUTUSAN SPM YANG TELAH DIUMUMKAN HARINI
so... macam mana result adik2 sekalian? ramai blogger2 muda lepasan SPM ni.. ce cter ckit.. 
what do you get??



ape2 jua result adik2, naim ucapkan tahniah dan pada adik2 yang kurang berjaya, jangan berfikir inilah kegagalan anda selamanya... jangan risau kejayaan anda masih ada... hanya tinggal usaha anda untuk mengecapinye....
ape pun.. sekali lagi tahniah buat sume yang berjaya...
dan alam seterusnya akan lebih mencabar...
persiapkan lah diri dengan sebaik mungkin untuk menerima pelbagai benda2 baru dalam menempuh alam Universiti..
In Shaa ALLAH...


You Might Also Like

3 Sweet Smile

  1. gagal hari ini bukan bermakna gagal buat selamanya... masih banyak lagi cara untuk berjaya kan?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. walking2 sini,nampak lak entry sal Spm, trgerak lak hati nie nak baca..maklumlah sya nie Lepasan spm.. so nak citer psal result SPM sya, saya got 3a 2b 4c n 2d x kedit ..mgkin bgi ssetengah orang result sya nie xlah bgus sangat tpi bgi sya, sya puas hati biar pon x cemrlang cam kawan2 sya yg len sbb, subj yg sya dpt A ialh subj yg sya minat sgt BM,Sains n lebih2 lagi mathematics.. so itu sajalah prkongsiaan sya trima kaseh.. ^_^

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI