#REVIEW BLOG ISTIKHARAH CINTA

11:45 AM



wink! wink! wink! wink! wink! wink!
huhuhhuuhu... ala tomey2... 
kenapa? ape yang tomey?? ala..
korang tengok freebies at header blogger ni?
sweet bha kata kau..

Erm.. ape yang wat aku tertarik dengan blog adik ni ialah perkatan " ISTIKHARAH CINTA "..
tetibe teringat akan lagu istikharah cinta yang menjadi OST untuk filem cinta islamik iaitu SYAHADAT CINTA...

blog ni sangat cantik dan kemas... just sakit mata aku sebab terang.. hehehe.. maklumlah.. saya ni guna "empat mata".. pencahayaan yang lebih boleh mengehadkan penglihatan saya.. 
( ye2 je macam tu )
 
ape2 pun, aku suka blog ni...
JOM LA TenGok..
KLik HEader Di atas uh au...

You Might Also Like

1 Sweet Smile

  1. Assalamualaikum . Terima kasih review blog wani . Terharu ^^
    Maaf , warna blog wani buat kamu sakit mata , hehe .

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI