SEHARIAN BERJALAN

6:11 PM

huhuhuhu.... ape kabar teman2 sekalian? kaifa halukum?.. alhamdulillah..
hope korang sihat wal 'afiat disamping mereka yang tercinta dan sayang... sebelum uh, ucaplah alhamdulillah atas nikmat iman dan islam yang ALLAH berikan.. mudah-mudahan kita menjadi insan yang bertaqwa kepada ALLAh.. In Shaa ALLAH...

Chop! chop! chop!... hehehehe.. uh baru intro je.. kali ni nak story sikit tentang pertama kali aku pergi ke pulau mutiara.. ataupun dikenali sebagai pearl island or penang or.... PULAU PINANG.... hehehehehe..
So.. pergi bersama roomateku (hafeeds) dan neighboor room (afee)..hah.. ape tempat menarik aku pergi?
ala... terharu sebentar.. sob3... :'( .. okey..(lap air mata jap)
Pertama kali menjejakkan kaki ke Bukit Bendera.. hehehe.. setelah 19 tahun aku hidup di muka bumi ALLAH ini, aku berjaya menjejakkan kaki di Bukit Bendera.. =D
Agak seronok sebenarnye pergi ke sana sebab aku suka pergi tempat2 berbukit ni sebab...
hah.. sebabnye dapat menikmati pandangan seluas alam.. dapat melihat betapa hebat nye ciptaan ALLAH azza wajalla yang menciptakan setiap inci yang ada di alam fana ini....

So.. waktu aku pergi, dengan rahmat ALLAH hujan telah turun dengan lebat sekali.. Ya ALLAH, betapa seronok hatiku sebenarnye.. (ngat nak maen hujan, tp takot demam coz  minggu depan ad test).. hehe.. Lepas hujan dapat la menikmati kecantikan pulau mutiara ini, dihiasi dengan flora yang hijau membasah dan kabus menberi hembusan angin bayu yang sejuk.. agak indah disitu... bersama kawan2 yang sporting dan baek... (mata dok pandang seseorang.. sapa kah? hahha).. langit membiru membuat hatiku makin berbunga sambil dibuai dengan lagu2 syair cinta.. amboi.. dh melarat jauh plak peginye.. hahaha..

setelah berjalan kami ke pesta penang.. huhuhuhu..
1st time naek bende2 merepek uh.. agak gila jugak sebenarnye.. bukan ape.. bende yang memeningkan ni, kalo perut tengah penuh boleh wat kite termuntah.. tp.. alhamdulillah.. aku masih mampu bertahan... so.. uh jela storynye...
sekian sahaja for today...
wassalamualaikum...




inilah wanita yang menghiasi seharianku di penang.. nampak tak.. sume comeyl2 an??
ppssss!! ad sorang je yang comeyl.. kihkihkih.. =D


 ini bersama roomate aku...
dahsyat budak ni.. hensem kowt..
nak kenal sila PM sye.. wakakaka...





hah.. yang ini adalah afee.. 
bodyguard aku ni.. hahaha.. 
comeyl owt...
bak kata kawan aku macam ady putra...

You Might Also Like

0 Sweet Smile

KOMEN DI SINI

AS-SOHABAH

Like Me !!

Instagram