MAHARAJALAWAK MEGA 2012

2:01 PM

hai sahabat-sahabat blogger sekalian or bukan blogger. 
Harini terdetik plak nak sentuh tentang satu program yang ase nye agak diminati ramai
ape lagi rancangan tersebut ialah MAHARAJALAWAK MEGA. Hah..mesti dah ada yang tertanya apa je yang menarik sangat tgok maharajalawak ni.. gelak tawa sahaja sampai bleh mengalirkan air mata..
hahahahhahahaahahahahahahaahahahahahahahhahhaaha..
So.. apa yang naim nak citer adalah tentang hebat nye satu kumpulan ni...
yang mana dorang boleh menyampaikan nasihat atau peringatan buat sume yang menonton rancangan ini sejak dari minggu pertama. Even berlawak sampai tak kering gusi dibuat nye, masih mampu memberi mesej2 penting buat sume umat islam yang mengikuti rancangan ini.. naim tak tau la kawan2 ada perasan ataupun tidak.. dan.. kumpulan pelawak tersebut adalah BOBOI.. hehehee.. (ramai yang dh tau kot)
kumpulan BOBOI terdiri daripada 3 orang (terkini) iaitu afdlin shauki, harun salim bachik dan ahmad nabil.
Mungkin tidak ramai yang mengetahui bahawa AFDLIN SHAUKI merupakan duta AQSA SHARIF..
Ape itu AQSA SHARIF?? erm... kawan2 klik SINI..
atau pun korang ley ke FB.. klik SINI...




Inilah AFDLIN SHAUKI bersama dengan... ( x ingat la sapa) maap.. 

So.. group mereka ini sentiasa memberi kesedaran tentang apa yang harus kita lakukan..
Seperti maharajalawak mega 2012 mingg keenam, dorang menyarankan agar sama2 kita memboikot barangan2 yang memberi sumbangan kepada YAHUDI ZIONIS..
PERINGATAN !!
JANGAN SESEKALI KITA SEBUT ISRAEL LAKNATULLAH KERANA "ISRAEL ITU ADALAH PANGGILAN KEDAPA NABI YA'AKUB A.S. YANG ALLAH BERIKAN.. 


So.. ingatlah kita sebagai umat islam yang beriman kepada ALLAH.. 
walau siapapun kita..
walau apapun yang kita lakukan..
walau dimana jua kita berada..
walau apa yang terjadi pada kita...
Ingatlah akan saudara2 kita yang setiap masa berjihad menegakkan kalimah ALLAH..
Menhidupkan syiar ISLAM di muka bumi ALLAH ini..
Memperjuangkan hak sebagai muslim yang merupakan penetap asal tanah bumi PALESTIN..
Sama2 kita berdoa semoga ALLAH memberi kemenangan kepada semua UMMAT islam yang memperjuangkan agama ALLAH dan memberi kekuatan dan kebatahan..
In Shaa ALLAH..
wassalamualaikum... :) 


You Might Also Like

0 Sweet Smile