DRIFT SHOW

6:54 PM

Hai sahabat blogger sekalian..
setelah sekian lama menyepi.. dan rasanya dah nak dekat 10 bulan aku meninggalkan blog ni.. jadi terbengkalai sahaja.. So.. di kesempatan kite yang masih berada di bulan Syawal ini..
aku nak ucapakan SELAMAT HARI RAYA MAAP ZAHIR DAN BATIN sepanjang perkenalan sahabat-sahabat sekalian.. Dan aku nak ucapkan tahniah juga buat mana2 sahabat yang telah berjaya ditawarkan pengajian di peringkat ijazah sarjana muda.. bagi yang kurang bernasib baib, jangan bersedih.. ape2pun, berdoalah kepada ALLAH S.W.T. agar diberi tempat yang lebih baik.. 

So, untuk post kali ni yang dah lama tinggal ni..
sekadar ingnin berkongsi gambar2 dalam Drifting show yang diadakan di bawah Jambatan Permaisuri Bainun di Segari...kawasan ini sentiasa menjadi tarikan penduduk di daerah manjung kerana setiap hujung minggu  (kalo tak silap) akan diadakan drift show disini.. jadi.. anda dapat menyaksikan abam2 hebat ini membuat drift secara percuma.. tanpa perlu membeli sebarang tiket... but, pastikan anda membawa penutup muka kerana berkemungkinan besar, anda akan di hujani habuk2 yang agak kuat.. hehehe.. btw, hope enjoy all of this photo... was taken by me.. any comment is allow.. and i really appreciate it for me to improve my photography skills.. thanx a lot for reading..
sekian..wassalam..













You Might Also Like

1 Sweet Smile

  1. Wslm..selamat hari raya juga...xpe myb awk bz kn xd mse nak updte..sy pn mcm tu jgk...
    Cantik pic2 tersebut..teringin nak tgk drift tp xberkesempatan...

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI