TAKE A BREAK

5:02 PM

Location :
 > Pantai Ban Pecah, Tanjung Piandang, Perak <

Hai kepada semua sahabat blogger... semoga korang semua sihat disamping mereka yang sentiasa menyayangi anda... Setelah hampur berbulan rasanya naim tak update blog.. maklumlah, sibuk dengan pelbagai kerja.. sekrang pun sedah masuk "study week" sebelum memasuki minggu peperiksaan.. harap sahabat semua dapat mendoakan kejayaan saya.. 

>> camera pinjam dari sahabat saya  <<
>> saya CANON user NOT SONY USER..hehe <<


Saya memohon maaf kepada seorang akak blogger sebab masih tertunda tentang hadiah yang saya sponsor.. dah tertangguhnye... In Shaa ALLAH.. setelah mula cuti semester saya akan terus proceed untuk hadiah tersebut.. saya memohon beribu kemaafan.. akan saya PM akak kemudian.. harap dapat dimaafkan..
SO.. entri kali ni, adalah sedikit gambar2 yang saya sempat tangkap sambil-sambil meningkatkn skill2 photography.. harap terhibur.. Tinggalkan komen kalau suka ataupun tidak.. Sekian.. wassalamualaikum...














You Might Also Like

0 Sweet Smile

KOMEN DI SINI