MUSLIHAT TERSEMBUNYI

3:56 PM


Hai sahabat blogger sekalian..
apa khabar anda semua? semoga korang semua sentiasa sihat disamping keluarga dan orang tersayang... Ucap lah Alhamdulillah.. dan bersyukur lah sebanyaknye atas nikmat Iman dan Islam yang ALLAH kurniakan... In shaa ALLAH.. enrti hari ni agak simple.. Just berkenaan peringatan untuk kite bersama mengenai satu jenis minuman yang diberi nama... 


||| JOLLY SHANDY |||

Ini lah rupa air tersebut.. Naim sendiri un tak pernah jumpa lagi macam mana rupa air tin ni.. tapi.. untuk makluman sahabat semua.. Air ni adalah air terbaru keluaran Carlsberg yang mana air ni telah dicampurkan dengan alcohol dalam kuantiti yang rendah..Ia ade tulis tentang minuman ini beralcohol tetapi hanya kecik sahaja di belakang tin.. Namun, ia tetap dianggap sebagai arak.. Jadi, berhati-hatilah dalam membeli minuman.. kalo kita tengok, tin minumannye pun seakan-akan tin minuman F&N.. Jadi, beringat lah ye.. Mohon disebar2kan tentang perkara ini.. Semoga kita selamat daripada perkara2 yang boleh membuatkan hati kita semakin gelap...



In shaa ALLAH.. sekian sahaja untuk hari ni..
wassalamualaikum...

You Might Also Like

1 Sweet Smile

KOMEN DI SINI

AS-SOHABAH

Like Me !!

Instagram