KELAMBATAN SEDIKIT

12:27 PM

ape kahabar sahabat2 sekalian? kaifa halukum?.. i hope all of u always be fine and happy with ur new life at new year.. erm.. disebabkan final exam yang sangat hampir, tak sempat nak ucapkan selamat tahun baru kepada sume sahabat2.. 
Tahun apekah kita skunk ye? 2013...
alhamdulillah.. sebesar-besar, setinggi2 kesyukuran kepada ALLAH S.W.T. kerana kita masih diberikan nikmat iman dan islam.. so.. apa-apa pun, mulakan azam baru pada tahun ini.. pada adik2 yang baru masuk ke alam persekolahan, yang bakal exam SPM or PMR or UPSR.. Semoga berjaya.. jangan pernah mengalaha.. jangan sesekali mengeluh akan ape yang kita pelajari.. 
ALLAH S.W.T. always with us.. mohonlah kepada ALLAH S.W.T...In Shaa ALLAH, dengan rahmatnye segalanye dipermudahkan...



Buat sahabat2 yang "terpaksa" menempuh peperiksaan akhir, BITTAUFIQ WANNAJAH.. jangan terlalu risaukan tentang peperiksaan itu.. kita dah usaha, bertawakal dan berdoalah moga2 diberi kejayaan buat kita.. In Shaa ALLAH...



Buat yang baru menempuh hidup baru sebagai suami dan isteri, naim ucapkan BARAKALLAHULAKUM WAJAMAA' BILKHOIR.. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.. dapat meningkatkan lagi ummat nabi muhammad S.A.W. dengan zuriat yang soleh dan solehah.. In Shaa ALLAH.. (jelez kalo tgok org laen dh kawen..) 



ape2 pun, Semoga sahabat2 sume berjaya dalam menempuh segala ujian dan rintangan dalam menempuh kehidupan yang penuh pancaroba ini.. didalam galaksi serba besi ini,.. tetapi ingatlah..

SETIAP YANG BAIK DAN BURUK ITU ADA HIKMAH DISEBALIKNYE
SETIAP BAIK DAN BURUK ITU DATANG DARIPADA ALLAH S.W.T. BERSANDARKAN PADA DIRI KITA SEBAGAI MANUSIA YANG LEMAH DAN SERBA KEKURANGAN

sekian sahaja buat entri kali ini...
MENGUKIR SNYUMAN,PENUH SERIBU KEBAHAGIAAN,SEJUTA KERIANGAN..
wassalamualaikum w.b.t... 


SELAMAT TAHUN BARU 2013 !!!

You Might Also Like

0 Sweet Smile

KOMEN DI SINI