WALIMATUL URUS

6:08 PM








urm.... alhamdulillah.. selesai sudah majlis perkahwinan abang aku pada 12/5/2012 bersamaan dengan hari sabtu... perh.. mang penat pada hari2 m'jelang hari keramat majlis tersebut.. yang buatkn majlis lebih happening apabila segla nye dilakukan secara gotong royong.. bak kata pak sedara aku " family aku ni, sedara nye ramai".. so, tak jadi masalah tok wt gotong royong.. ditambah lagi dengan kehadiran kwn2 mak aku.. mang suasana menjadi lebih meriah.. sowi la.. xde pic la nk show.. jst mampu share cter je.. huhu..
Pada hari tersebut. mak aku hampir2 pitam ..
ish3.. agk terkejut aku ble dpt tau.. nsib baek mak aku sempat dduk at krusi.. kalo x, mang dh jatuh atas jalan.. 
ni lah pengalaman pertama aku dan juga keluarga dlm menguruskn sebuah majlis perkhwinan..
segala nye haruslah indah.. ckup segla nye..
makanan.. dan minuman..
trimas wt sume sdara mara y hadir.. insyaALLAH..
yang laen pula akn menyusul.. hehehe..
aku?? erm.. xtau le ble.. calon nye ??? erm.. ntah..
xtau..xtau..xtau..
barakallahulakum buat abang aku dan kak ipar aku..
semoga aku cepat2 jd pakcik.. hehehehe  :)



MOHAMAD SYAZWAN DAN NOR SAFFIA





You Might Also Like

0 Sweet Smile