BAKAL BERAKHIR

10:02 PM



Hai semua sahabat blogger... wuuu... sekarang ni jarang betoi naim nak update blog.. entah kenapa rasa malas melampau walaupun sebenarnye banyak masa terluang... hahaha... okey... lagi beberapa hari saja lagi cuti semester aku bakal berakahir.. Sob3... sedih... sedih la sebab kena mula kembali meneruskan pengajian... ape2pun.. doakan saya untuk terus berjaya dalam menempuh segala cabaran mendatang..

So.. nak share ckit subjek2 yang bakal naim amek untuk semester kedua pada tahun dalam kos engineering yang mang giler2 ni..


Okey... Nampak an.. jumlah subjek untuk semester hadapan adalah 8.. Orientering uh adalah kokurikulum yang memang wajib untuk student ambil bagi memenuhi syarat pengijazahan.. Kalo perhatikan, tak tau la korang semua tau ke tak subjek2 ni.. ape yang ak tau, sememang nye major subjek yang ade ni sume nye susah2 belaka.. Bayangkan duduk dalam makmal dari 9 pagi sampai ke 5 petang.. amboi.. memang tepu otak kata ko... So... ape2pun.. reset minda kita agar think positive... usaha!! dan jangan mengalah... sekian sahaja untuk hari ni..
Assalamualaikum....

You Might Also Like

3 Sweet Smile

  1. good luckk :)
    singgah sini lg..hehe :)

    ReplyDelete
  2. seramnya kos naik amik haha
    btw gud luck

    sha tag http://www.opzzpinky.my/2014/05/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  3. seramnya kos naik amik haha
    btw gud luck

    sha tag http://www.opzzpinky.my/2014/05/the-liebster-award.html

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI