TIDAK BERTEMU CINTA BERTAUT

9:31 PM

Hai semua... Apa khabar? Kaifa halukum? 
ALhamdulillah.. Naim harap kalian semua berada dalam keadaan sihat disamping dapat menjaga Hati dan Iman kita dalam mengekalkan ketaqwaan kita kepada ALLAH S.W.T.. In shaa ALLAH..
Mungkin ramai pelik kenapa setelah sekian lama Naim tak Update blog.. Uh un kalau blog naim ni ade pembaca tetap la.. Blog nI tak Seberapa sangat... hehehe..

Btw, naim sebenarnye sibuk bekerja... Jadi, mood untuk berblogging uh dah lama hilang.. Tak tau la lari ke mana.. Dalam Kesibukan takde mood nk berblogging, naim tetap jugak tengok2 blog ni... KOt2 ade pengunjung yang follow, dan naim akan follow blog tersebut semula.. Thanx kepada Sahabat-sahabat yang sentiasa memberi sokong untuk blog Setiasmile ni...



Entri kali ni mungkin jiwang sedikit.. Jadi siapa2 yang nak muntah dipersilakan sebelom anda muntah lagi selepas ini..huhu..
Kisah ini, hubungan ini, Cinta Ini, kasih Ini, bermula secara kebetulan.. Perkenalan yang hanya sekadar suka-suka mula mengubah dan menjadi lebih indah apabila hati ini mula mengenali hati budi masing2.. Memang benar.. Bukan mudah untuk kita mengubah seseorang itu.. berkat kesabaran dan usaha alhamdulillah..
Segala bermula.. Si Dia yang mula bertakhta dihati ku sekarang... In shaa ALLAH.. hope hubungan ni bisa berakhir dengan sebuah ikatan pernikahan.. tolong doa2kan la ye.. 
LOVING U ALWAYS... 



You Might Also Like

6 Sweet Smile

  1. Amin...untuk adik cik akak.. :)
    semoga berbahagia dik :)

    ReplyDelete
  2. Patutlah Naim jarang berbelog.. dah ada buah hati ye.. InsyaAllah Kak Erin doakan.. semoga ikatan itu hingga ke jinjang pelamin..Amin..

    ReplyDelete
  3. Sy doakan hubungan anda dirahmati Allah SWT, dan berkekalan ke akhir hayat, InsyaAllah.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, nampaknya sudah bertemu cinta hati.. Cepat2 dirikan masjid ye.. Semoga cinta yang bersemi semakin erat dengan ikatan pernikahan.. Insha Allah.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  5. semoga berkekalan.. nanti blh jemput aien makan nasi minyak...

    ReplyDelete
  6. ameeeennnnnn .. semoga cepat2 halal.. pasti lebih indah (^_~)

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI