kesedihan+kegembiraan+kepeningan.. hurm...????

12:05 AM

assalamualaikum..
hurm... aku semakin pulih dr skit2.. walau un, x spenuh nye..tp, alhamdulillah..segalanye kian pulih sperti sediakala..
aku dlm proses persediaan utk smbg blaja.. ape y ptot aku lakukan, aku sindi un x tau..hahaha.. aku skunk sdah tidak lagi "syg2".. "love2".. aku berazam utk tidak lg melibtkn dri ak ke dalam cinta lg.. hanya cinta ILAHI dan cinta pertama ak sahaja yang sentiasa ad di hati aku.. aku x lah baik sgt.. tp, aku berusaha utk menjadi ape yang telah lme aku lpekn.. iaitu menjadi seorang muslim+mukmin yang beriman dan beramal soleh..maybe aku rase, ak ptot tggalkn segala laman2 sosial ni..
tp, ssah la plak t nk b'hbg ngn kwn2 y dah pergi ntah ke mane..
hurm... xpela.. pape un, aku akan teruskan hidup aku seperti muhamad nu'aim bin sofian yang sentiasa ceria, gembira walau ape jua y berlaku.. melainkn, perkara2 y pto sedih, sedih la.. hehehe..
okep.. itu sajalah...

You Might Also Like

0 Sweet Smile

KOMEN DI SINI