LAYAKKAH AKU BERGELAR.... ???

9:38 PM



ape yang aku sedang cuba sampaikan ni??hahha..
tak ada apa pun sebenarnya.. just, aku terfikir...
layakkan aku menjadi seorang fotografer??.. bukan la hebat sangat.. pandai sangat.. just suka2 snap untuk hilangkan rasa boring, gelisah.. sedih.. melihat akan ciptaan ALLAH ini.. subhanallah.. hebatnya ciptaan ALLAH ni..
ape pendapat korang?? aku belajar sebagai seorang jurutera, then jadi fotografer?? jauh skali bidang uh...
erm.... ape2 pun.. tgok2 la pic yang aku ambik harini.. :)












You Might Also Like

7 Sweet Smile

  1. ok.. ada seninya... bykkan berlatih lama2 jadi profesional.. :)

    ReplyDelete
  2. semua orang mampu menjadi fotografer andaikan mereka tahu angle yg bagus utk tngkp gmbar & tahu mengedit. subhanallah cantiknya gambar diatas

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. angle sudah.. mengedit un sudah...
      skill lg nk kene tambah..
      hehehe..
      maha suci ALLAH.. tuhan sekalian alam.. :)

      Delete
  3. subhanallah nice pic :) terbaikk.. btw saya nak jadi photografer.. tapi x berkesempatan :D

    ReplyDelete
  4. permulaan ni boleh la lagi. kena pandai main dengan warna and angle.



    ceh beriya aku komen, gambar pun aku tak pandai tangkap hahahaa

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI