SETELAH SEKIAN LAMA

7:31 PM


Hai korang semua... apa khabar? sihat ke?
Alhamdulillah.. semoga kalian semua berada dalam keadaan sihat wal afiat disamping mereka yang tersayang.. Dan masih bersama kita dua nikmat paling besar yang ALLAH S.W.T kurniakan iaitu nikmat Iman dan Islam.. Jagalah kedua-dua nikmat ini dengan baik dengan menuruti segala perintah yang telah ditetapkan dalam Al-Quran dan As-Sunnah agar kita tidak sesat dan jauh daripada ALLAH S.W.T... In Shaa ALLAH..

Hah.. setelah sekian lama naim menyepi dari dunia blogging... Asenye dekat sebulan sudah naim tidak update blog.. Hati sangat meruntun kerinduan untuk kembali berblogging sebab macam naim belajar melalu dunia blog ini.. kawan-kawan blogging yang cukup supportive serta always memberi nasihat dan pandangan yang cukup baik serta penuh berhemah.. Sepanjang sebulan blog ini tidak ber'UPDATE', Alhamdulillah... masih ada juga yang mahu follow blog tak sebarapa ni.. Naim sangat menghargai jasa anda.. In Shaa ALLAH blog ini akan kembali aktif semula.. Dan harap akan lebih banyak GA or segmen yang gempak-gempak untuk naim join dan mengeratkan lagi ukhuwan sahabat sesama blogger..



So... actually, sudah sebulan juga naim berada di Universiti untuk meneruskan lagi usaha mencapai segala matlamat dan impian demi membawa pulang segulung ijazah sarjana muda buat ibu dan bapa yang tercinta..So, agak sibuk sejak akhir-akhir ini kerana banyak perkara baru yang naim perlu pelajari agar tahap akademik naim mampu meningkat dari semestar lalu.. In Shaa ALLAH.. Okey, harap lepas ni dunia blogging ini akan lebih meriah...

Sedikit suntingan gambar yang tak berapa nak lama sangat sebenanrnye.. sekadar hiasan..
ape2pun, salam blogger...
We are Buddyz..


 ---> my love kita ni pun nak jadi photografer jugak.. huhu..


mohon klik SINI pliz.. thank you..

p/s: naim belum grad lagi, gambar diatas hanya untuk merasa jubah konvo..hehe..









You Might Also Like

2 Sweet Smile

  1. Singgah sini...Jemput join..http://hafiznur.blogspot.com/2013/10/reddelima-giveaway-part-1-by-dunia.html

    ReplyDelete

KOMEN DI SINI